• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Semesterresan till Italien 2007

Sv: Semesterresan till Italien 2007

Har just läst om din Italientripp, ett annorlunda och mycket trevligt sätt att lägga upp berättelsen. Synd att vi aldrig hann ikapp er på nervägen.
Ove.G

Hej. Har just läst Er mkt trevliga o utförliga reseberättelse från Italien. Vi husbilar sen 25 år, och brukar altinera mellan Spanien o Italien i stort sett. Numera lite oftare i Italien. Varje gång vi åker ner dit brukar vi inleda med 4 nätter på en liten enstjärnig camping utanför Venedig, ca 10 min med buss från stan, på vägen mot flygplatsen. Helt OK camping tycker vi. Vi tar 4 nätter för att vi köper tre-dagarsbiljett till bussar och båtar, och det ger oss god tid att utforska vårt älskade Venedig. - Jag kan varmt rekommendera en sådan vistelse i denna gudomliga stad! /Hälsningar från Växjö

Hej Anders.
Vi har ratat Italien till förmån för Frankrike under många år.
Men man blir sugen att utöka vyerna i Europa, efter er berättelse.

Det är tydligen ett måste för en Carthago att gräva ner sig i sanden,
detta hände oss på Öland!

Förra året (07) var vi i Polen för första gången, att hjulen satt fast efter
rundturen där kändes overkligt. Lite Italienstuk!

Vi ses till Kroppkakorna.

Stephan

Tillbaka
Toppen