• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Segelflyg

F

F.d. 58547

Guest
Ja här har jag tagit ngr bilder på sonen i helgen.
Det är märkligt att jag är inte ngt nervös när han är uppe men när gubben är uppe så...
I lördags kom det en liten tromb innan han landade och det kändes lite i planet, sedan så tittade jag bortåt och då såg det ut som ngn harvade det rök som attan på backen. Då var jag lite nervös innan landningen för han var på inflygning rätt högt men de tar sig ner jättefort med ett segelplan. Han trodde det var dimma men det var vinden som tog i.

hj 152.JPG

nnn 017.JPG

nnn 018.JPG

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Segelflyg

Vackert Gustav, är lite avundsjuk.

Det är så fint att jag längtar tillbaka i sätet fastän det är mer än 40 år sedan jag senast satt däruppe ensam och övergiven med en spak i handen.

F

F.d. 58547

Guest

Gunnar, du kan få ta första turen med Gustav den 1 augusti får han ta passagerare om vi inte har fel.
Tror han får ta passagerare när han fått certet.:yes:sus

F

F.d. 58547

Guest

Tog idag flyg med min beg kamera o objektiv jag köpte häromveckan, då får man plötsligt klockrena bilder bif här ett.:wideeyed:Det kan inte bara vara spk(skit på knappen. grrr vad less jag blir.

dddd 082.JPG

Toppen