• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Se vad zimba har gjort idag

F

F.d. 58547

Guest
Har plockat 2,5 kg trattisar på max 1,5 timme . Det blev ju så tomt efter ni åkt. Ska nu torka dessa i torken.

Visa bilaga 4993

Senast redigerad av en moderator:

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
Sv: Se vad zimba har gjort idag

;) Då vet vi att det finns svamp i krokarna !!!

Ännu en anledning att komma tillbaka, så nästa år kan vi äta goda fiskrätter med svampsås :swoon:

F

F.d. 58547

Guest

Jag har nog alldrig ätit gädda, aborre med svamp men det går säkert bra annars så kan vi gå på det gröna alternativet "alger",(sjögräs), svamp m.m

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

:swoon: Ja, vad jag såg så var det mest grönsaker i sjön :twitcy:

Så vi kan ju kalla det för fiskgryta men ingen får fisken, så plockar vi upp det vi för ur sjön :wub: tillsätter lite svamp :wideeyed: om inte de också försvinner

Ewa o Walle

FD HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
840
Medlemskap
2024

Om nu bacon kan kallas för "fisk", så går det alldeles utmärkt att bryna bacon, lök och kantareller smaka av med salt o peppar gärna från kvarn för att läggas på en grov macka, det + pilsner + sol under markisen det är väl det som kallas höst?:p ;)

F

F.d. 58547

Guest

Det lät kanongott det var en ny variant för mig ska testa detta vid tillfälle:p

Toppen