• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Se på video från USA i Sverige!

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2025
Hej!

Går det på nåt sätt att komma förbi spärren som finns för att se Video från USA.

Skulle kolla på video från TV kanalen ABC.... på deras hemsida, men får ett medelande om att det inte är möjligt.

PÅ grund av att jag befinner mig utanför USA.

Nån som har något tips?

Ha det gott i vintermörkret!

Sonic

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
Sv: Se på video från USA i Sverige!

Jag har provat den här varianten som har fungerat på vissa webbplatser. Man döljer proxyn eller ip-adressen och surfar anonymt.
Hotspot shield... fungerar inte den vägen kan man söka videon på youtube, metacafe och liknande videosajter...

Bosse

Christina & Åke

HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4383
Medlemskap
2025

Hej du kan ladda ner http://www.privatvpn.se[/URL]r då befinner du dig i rymden, ingen vet var du befinner dig , det kostar visserligen 49 kr för en månad, men ingen uppsägningstid.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Det finnes mange tilbydere av VPN, om en velger rett kan en velge hvilket land en skal surfe fra. For å få hastighet god nok til streaming må en regne med å betale, men for ren nedlastning så funker flere av gratis tilbudene. Enkelte tilbyr gratis vpn for testing med lav hastighet og pro service mot betaling.

Søk på VPN server USA så får du en liste - men du kan jo og forsøke denne gratis saken først: Free Proxy - Surf Anonymously & Hide Your IP Address - Hide My Ass! denne klarer ikke streaming video, må en over på PRO VPN til litt under $10 pr mnd eller $60 pr. år \ VPN Service - Encrypt your internet connection - Hide My Ass! Pro VPN (prisene er juletilbud 2012). Testet denne en tid tilbake, og en kunne lett komme til lokale tjenester i 53 land på en vpn konto.

Sonic

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023

Hotspot shield finns även som app för android och IOS och naturligtvis för PC.

Lite info om tekniken VPN ... VPN kan användas för att maskera IP–adressen på individuella datorer inom Internet för att, till exempel, kunna surfa anonymt på webben eller att få tillgång till områdesrestriktiva tjänster, såsom Internet–television...

används idag alltid vid fildelning m.m :)

Bosse

Peter Lindblom

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2026

Jag kör VPNUK (valfria länder, två användare/konto). Använder för att kolla på BBC's sändningar, framförallt Formel 1.

Peter :)

Toppen