• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Se fotbolls vm på väg ner mot kroatien!

Lasseboy

HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2026
En fråga till er som vart med förr!
Vi Åker ner mot Kroatien 12 juni.
Vad behövs för att kunna se vm fotbollen när man ställer sig för natten,
Första natten i tyskland
Andra i österike/slovienien
Sen 10 dagar i kroatien.
Har enbart en digital antenn och en tv.
Går det få in några kanaler vi detta?

Draumur

FD HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
4788
Medlemskap
2023
Sv: Se fotbolls vm på väg ner mot kroatien!

Om du har en tv med markbox inbyggd eller separat får du in markkanalerna. Tex i tyskland blir det givetvis en tysk kanal. Men de flesta länder i europa sänder vm okodat. Såg både förra vm och em på det sättet. Sen får man en liten språklektion på köpet.

Lasseboy

HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2026

Det är boxer in byggt i tven, kan ta mot även alla okodade i sverige.

Hoppas att det fungerar då!!
:yes:
Fotbollsspråket kan jag! "den glider in"....... det blev ju fel!:twitcy:

Om du har en tv med markbox inbyggd eller separat får du in markkanalerna. Tex i tyskland blir det givetvis en tysk kanal. Men de flesta länder i europa sänder vm okodat. Såg både förra vm och em på det sättet. Sen får man en liten språklektion på köpet.

F

F.d. 55665

Guest

Vi brukade tidigare alltid åka söderut i fotbollstider. Minns särskilt en resa med en billig svartvit 12 tums-tv på en parkering i Belgien. Gammal hederlig analog bild där man alltid såg lite även om det var dåligt "Jag tror det blev mål, .... och jag tror det var Sverige som gjorde det!". Vad gör man inte för fotbollen (förutom att stanna hemma kanske).

Skulle säkert tro att öppna tyska och österrikiska kanaler sänder de flesta intressanta matcher.

Men missa inte möjligheten att hitta en storbildstv med tillhörande utskänkningstält. Spelat inte så stor roll vem som spelar, brukar bli bra stämning ändå :). Sverige- Holland på Kroatisk camping för ett antal år sedan. Både Holländare och Svenskar i toppform och inga tråkigheter alls. Och ölen är ju godare och billigare än hemma i alla länder man passerar (även Kroatiska ölet tycker jag har bra kvalitet).

Toppen