F
F.d. 2621
Guest
I många trådar har jag läst för mig överraskande negativa omdömen om denna organisation. Som tämligen ny inom husbilismen och camping ö h t står vi själva mest på campingar och har ännu inte riktigt "vuxit oss in i" fricampingens fördelar och möjligheter. Kanske är vi för bekväma av oss, för osäkra? Våra egna erfarenheter av campingar i Norden är hittills mest goda, men visst tycker man ofta att det kostar litet för mycket, och visst verkar många litet väl mycket inriktade på långliggare och småbarnsfamiljer.
Jag tycker att bl a följande frågor borde ventileras inom HBK för att få en slags struktur på vår inställning och hur vi bör förhålla oss:
Finns det någon officiell HBK-attityd gentemot SCR?
Kan man med fog hävda att SCR motarbetar våra strävanden efter att det skapas bra alternativ till deras campingar - s k ställplatser?
Förhåller sig F-Camping-organisationen sig annorlunda till oss med husbilar?
Hur förhåller sig andra organisationer sig till oss med husbilar - M - CC - andra ???
Visst är det väsentliga frågor?
Jag tycker att bl a följande frågor borde ventileras inom HBK för att få en slags struktur på vår inställning och hur vi bör förhålla oss:
Finns det någon officiell HBK-attityd gentemot SCR?
Kan man med fog hävda att SCR motarbetar våra strävanden efter att det skapas bra alternativ till deras campingar - s k ställplatser?
Förhåller sig F-Camping-organisationen sig annorlunda till oss med husbilar?
Hur förhåller sig andra organisationer sig till oss med husbilar - M - CC - andra ???
Visst är det väsentliga frågor?