• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sandarne Båtklubb

• Startad av Startad av Kurt & Birgitta
  • Startdatum Startdatum
K

Kurt & Birgitta

Guest
Jag läste i Söderhamns Kuriren att det blev en silverplats för Sandarne Båtklubb när landets bästa platser att ställa husbilar på korades.Det var efter en omröstning i tidningen Husbil & Husvagn

Sv: Sandarne Båtklubb

Hej vad kan priset för en natt vara där?
Fick dom pris för att priset gick att jämföra m. t.ex. Tysklands ställplattser eller?
Mvh.

Hej alla HBK-are,

Vi stod där i augusti, vackert och mysigt ställe. Stannade tvà nätter för att det var sà fint. Àkte en tur pà motorcykeln till Skärsà och àt en god lunch -Fisk-.

Hollandshälsningar!!

Visst har Sandarne en mycket bra ställplats, men det var ju också ena bedrövliga jämförelser:)
OT, låg inte gamla såpfabriken där förr?

En priskorigering nästa år 120kr dygn 5 kr för en dusch 30 kr för tvättmaskin. Visst ligger gamla såpfabriken där men den stör inte utsikten mot havet och båtarna.

Tillbaka
Toppen