Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Idag har jag fått min Samsung note inte testat än, men sonen visade mig en smart grej man skriver sms med penna så som man skriver på ett block slipper tangenterna. Bra för mig som hatar att sms,a. Tror de finns på både Samsung II och även iphone.
Bra för oss som inte är så fingerfärdiga./susanne
Jag skrev inte att jag surfade med tandpetare jag skrev att du knappast kan klicka på länkar som är 2x2mm stora utan tandpetare.
Utan att veta för mkt om Iphone men visst är man beroende av Itunes för att uppgradera? Grabben som är Apple fan är åtminstone beroende av Itunes
Tack alla som hugger på inläggen, jag tror att du menar Iphone 4S, priset är samma på båda med 32Gb, men samsung har 3x så lång standby tid, det var där jag bla. blev tveksam, samt vad jag läst om smittade appar. Mitt användningsområde var surfa, navigera, osv, mvh Arne
På vilket sätt är han beroende av iTunes?
Tack alla som hugger på inläggen, jag tror att du menar Iphone 4S, priset är samma på båda med 32Gb, men samsung har 3x så lång standby tid, det var där jag bla. blev tveksam, samt vad jag läst om smittade appar. Mitt användningsområde var surfa, navigera, osv, mvh Arne
Så man behöver inte Itunes för att uppgradera IOS då? Jag vet inte men så har jag blivit informerad
Nej, det går bra utan men iTunes har andra fördelar tex när man skall ladda ned sina bilder. Idag förde jag över 6600 bilder från min externa hårddisk.