• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Samsung Galaxy S ll

F

F.d. 2577

Guest
Det blev en Galaxy till slut. Tröttnade på ComHem´s fasta nät och nu fanns ett erbjudande på att få en internetsticka med när man köpte en mobil för mer än 199:-/mån. Fast nu har jag ställt till det, tog bort webbläsaren i "viloläge" och när jag tar fram appe´n från program får jag bara svaret att jag inte får datakontakt.
Vad göra??
Leffe

Tommy Dynér

FD HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Samsung Galaxy S ll

Håll in knappen på vänster sida några sekunder. Då kommer sidan "telefonalternativ" fram. Datanätverksläge skall vara aktiverat och det blir det genom att klicka på texten.

Längst upp på skärmen kommer då "3G" upp, åtminstone här i Spanien, men det är nog detsamma oavsett leveratör.

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Hej Fia T!
Viken Operatör är det?
Mvh.

Det blev en Galaxy till slut. Tröttnade på ComHem´s fasta nät och nu fanns ett erbjudande på att få en internetsticka med när man köpte en mobil för mer än 199:-/mån. Fast nu har jag ställt till det, tog bort webbläsaren i "viloläge" och när jag tar fram appe´n från program får jag bara svaret att jag inte får datakontakt.
Vad göra??
Leffe

F

F.d. 2577

Guest

Galaxy´n har ju allt. När jag nu börjar ser jag att det finns ett Office-paket med. I ett försök att lära mig kalkylera i det som liknar Excel fastnar jag vid summering av celler i kolumner. Eftersom handboken är ett skämt, undrar jag om ni andra vet var man kan hitta en för Polaris Office.
Sorry, såg inte att flor16 ställde en fråga, det blev 3 om det blev rätt val får framtiden utvisa, men innan jag tröttnade på ComHem hade jag mina tvivel kring Comvik/Tel2
Leffe

Toppen