• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Söker diskkorg med bärhandtag?

Jonas & Cina

FD HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
4276
Medlemskap
2022
Hejsan!

Eftersom det är jag som är mannen i huset (bilen) så är det ju jag som tar disken och undrar om det finns diskställ/korgar med bärhandtag när man ska gå till diskavdelningen?
Har för mig att jag sett någon grön korg med handtag?

//Jonas

Sv: Söker diskkorg med bärhandtag?

Hej
Köp en vanlig varukorg
anders

Vill du ha en liten modell, som dessutom är hopfällbar, rekommenderar vi en varukorg från Bauhaus. Kostar inte många kronor...

Senast ändrad:

IKEA har en lämplig korg med handtag, Min har jag försett med några extra lufthål i botten! Lycka till, glöm inte "diskmedlet", brukar förhöja stämningen!
:mcride: 2727 BYSKE

HusvagnSvenssons i Lidköping har en bra hopfällbar korg med handtag.

Hej!!
vi kom hem från kroatien för knappt 2 timmar sedan, och på vägen någonstanns i österike tyckte jag såg en sådan, kan det vara den du letar efter:cool::wub:
fast lite mer seriöst så finns det sådana korgar i de flesta husvagnstillbehörsaffärer..vi köpte vår på en camping nere i Kroatien

Mvh: per 891:mcride:

Senast redigerad av en moderator:

Tack så mycket för tipset.
Var idagarna på Bauhaus och köpte mig denna utmärkta ihopfällbara diskkorg
med handtag till det ringa priset av 35 riksdaler.

//Jonas

Tillbaka
Toppen