F
F.d. 55374
Guest
Tyvärr går det inte att söka reg-nr längre med mobilen.
Har inget intresse att registera mig hos någon WyW......
Tommy R
Har inget intresse att registera mig hos någon WyW......
Tommy R
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Sms-tjänsten Vem äger fordonet?
Vår sms-tjänst Vem äger fordonet? ger dig fordons- och ägaruppgifter direkt via sms.
Tjänsten innebär att du skickar ett registreringsnummer till nummer 72503. En kort stund därefter får du ett svars-sms med information om det fordon som har det aktuella registreringsnumret. Tjänsten är avgiftsbelagd och kostar 3 kronor per skickat sms (teleoperatörens avgifter tillkommer).
Från och med 1 februari 2013 måste du ansluta dig till teleoperatörernas tjänst WyWallet för att kunna använda betaltjänster med din mobil. Läs mer om WyWallet och hur du ansluter dig.
Appen "mina fordon" klarar det fortfarande. Men du måste nog registrera något av dina fordon där också. Är även en mycket smidig tjänst för att ställa av och på fordon.
Bilregistret !!har väl fortfarande den tjänsten ,via nätet eller????,
har använt den ,grannen yplyste mig om att en (okänd)bil med regnr.:::::var på på min gård ,kunde lätt konstatera att ägaren var en bilfirma,det var mågen med en lånad bil som varit på gården, hälsningar lasse