• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Så här såg det ut.....

I

Ixeofors

Guest
Sv: Så här såg det ut.....

Kan det vara campingen som sett till att sådana skyltar sätts upp?

Hittar folk ett sätt att inte behöva betala massa pengar för något så ser andra snart till att det ändras! Så är det med allt i detta land, möjligtvis i andra länder med.
 

Roffe1

HBK Medlem (P)
Inlägg
253
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024
Sv: Så här såg det ut.....

Vi var nere i Skallkrokens hamn i Haverdal för ett par år sedan och skulle bara ta en fika. Ganska omgående kom det fram folk och upplyste om att här får ni inte övernatta.

Det hade vi inte tänkt göra heller men kunde inte låta bli att fråga varför öppnar ni inte upp en ställplats för husbilar isället för att köra bort dem så fort ni kan?

Nä det vill vi inte för då konkurerar vi ju med campingen blev svaret....jaha och vad gör det? Nä det har det så tufft ändå fick jag till svar och han var med i styrelsen för hamnen.
 
F

F.d. 53012

Guest
Sv: Så här såg det ut.....

Gillar dom inte sina egna landsmän ens då har dom blivit värre än förr.
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Så här såg det ut.....

Vad får man för det om man skulle ta en tur från Gävle senare i vår?
 

Cia och Magnus

HBK Medlem
Inlägg
325
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
20217
Medlemskap
2024
Sv: Så här såg det ut.....

Titta på deras hemsida. El finns det och ett klubbhus med sällskapsutrymmen, kök och dusch. Tror man får använda det också. Sedan får man en fantastisk plats precis bredvid stranden med den vackraste av solnedgångar.
Vi har bott där på sommaren sedan 30-talet men nu har jag sålt min del av sommarhuset till min bror och ska köpa husbil.
Kommer själv ställa mig där med husbilen vid kristihimmelsfärd när vi ska ut med en båt och strö mamma i havet.
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Så här såg det ut.....

Titta på deras hemsida. El finns det och ett klubbhus med sällskapsutrymmen, kök och dusch. Tror man får använda det också. Sedan får man en fantastisk plats precis bredvid stranden med den vackraste av solnedgångar.
Vi har bott där på sommaren sedan 30-talet men nu har jag sålt min del av sommarhuset till min bror och ska köpa husbil.
Kommer själv ställa mig där med husbilen vid kristihimmelsfärd när vi ska ut med en båt och strö mamma i havet.

Låter toppenbra, blir en tur i sommar och ett besök från oss.
Tack så mycket för informationen.

Mvh
Pelle
 
Toppen