• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

sälja gasolflaskor i tyskland

Argos 747

HBK Medlem
Kommun
Vara
HBK-Nr
7399
Medlemskap
2026
hej jag åker ner med bil tysland i nästa vecka och kommer att ha med 2 st tomma tyska tunnor som det varit gasol i typ p11 vet någon om man får typ pant eller kan sälja dem i burg till något ställe eller kan man lämna in dem på husbilsfirma där nere?

Sv: sälja gasolflaskor i tyskland

Sälj dom här till någon som bruka campa i Tyskland eller Frankrike, samma koppling
Bosse

Du kan åka till ett Bauhaus och få pengar för flaskorna.
Jag har köpt en tysk flaska som jag byter på Bauhaus i Tyskland. Jag vill minnas att flaskan kostar ungefär 35 Euro. Att fylla en flaska (Byta) kostade 16 Euro sommaren 2011 på Bauhaus i Lübeck.

Mvh
larsemil

Jag fick 31 euro när jag lämnade tillbaka en röd flaska westfa tror jag det var.

Hej rimor!
Ålder eller det spelar ingen roll!!!!????
Mvh.

hej jag åker ner med bil tysland i nästa vecka och kommer att ha med 2 st tomma tyska tunnor som det varit gasol i typ p11 vet någon om man får typ pant eller kan sälja dem i burg till något ställe eller kan man lämna in dem på husbilsfirma där nere?

Tillbaka
Toppen