• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Karosseri Säkerhetsbälte råttgnagt

Gunnar 9120

HBK Medlem
Inlägg
54
Kommun
Katrineholm
HBK-Nr
9120
Medlemskap
2024
Försöker att få hjälp med att köpa ett nytt säkerhetsbälte till förarsidan på min 10 år gamla Adria Coral 670 SL.
Ingen verkar veta vad bältet heter har fotat av en tyglapp på bältet med nummer på men Fiat kan ej identifiera bältet.
Hoppas någon här i klubben kan tipsa om vilket bälte jag skall ha och var jag kan köpa det.
REG nr DHO386 snälla hjälp mig
MVH
Gunnar Hangvar 9120 Katrineholm tel 0702434098 mail hangvar.hangvar@gmail.com
 

Gunnar 9120

HBK Medlem
Inlägg
54
Kommun
Katrineholm
HBK-Nr
9120
Medlemskap
2024
Försöker att få hjälp med att köpa ett nytt säkerhetsbälte till förarsidan på min 10 år gamla Adria Coral 670 SL.
Ingen verkar veta vad bältet heter har fotat av en tyglapp på bältet med nummer på men Fiat kan ej identifiera bältet.
Hoppas någon här i klubben kan tipsa om vilket bälte jag skall ha och var jag kan köpa det.
REG nr DHO386 snälla hjälp mig
MVH
Gunnar Hangvar 9120 Katrineholm tel 0702434098 mail hangvar.hangvar@gmail.com
Löste sig Mekonomen jagade upp ett bälte (3400kr+ arbete 1000kr som hittat) nu är pärlan besiktad aldrig ett påpekade under alla år Mvh 9120
 
Toppen