• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rockfestival i Segmon

• Startad av Startad av F.d. 50004
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 50004

Guest
:music-icon:Någon som känner till en plats att ställa husbilen i Segmon, skall på rockfestival 17/8.

Sv: Rockfestival i Segmon

Hej
Folk oRock i Segmon är fint det! Lasse Högberg o Karin Forsling har skapat kultur av högsta klass i gamla industriorten Segmon. Iår kommer bl.a. First Aid Kit tillbaka till Segmon, där vi lyssnade till dem redan för 4 år sedan!

Arrangörarna tillhandahåller platser där man kan stå över för natten. De har t.o.m. en enkel festivalcamping (bredvid Grimmbergs Bygg) för 100/natt inkl vatten, toa o el. Står visserligen bara om husvagn på hemsidan men det fixar sig säkert. Annars kan jag ringa Lasse åt dig.

Annars har du 3 km cykelfärd till Parken i Segmon från den mysiga lilla campingen vid Sävsjön, Grums Fish 'n Camp Sävsjön | Familjecamping i naturskön kulturbygd i södra Värmland.. Ställplatsavgift 120 kr.

Ett tredje alternativ är ställplatsen i Liljedals gästhamn. Charmigt o mysigt o cirka 5 km till Segmon.

Vi ses nog! Välkomna till Värmland! Plats för många HBK:are!

Senast ändrad:
Sv: Rockfestival i Segmon

tack för tippsen. Ska lyssna till mitt barnbarn som är sångerska i The Wife som spelar på lördag.

Tillbaka
Toppen