• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Rimor Luano camp ABR85V3

Thomas45

FD HBK Medlem
Inlägg
39
Kommun
Håbo
HBK-Nr
17110
Medlemskap
2022
Hej! Titta även på tex Adria Coral, då får du även ett lågt insteg till förarhytten! Bra för äldre och dåliga knän!
Thomas
 

Fenix14

HBK Medlem
Inlägg
82
Kommun
Arboga
HBK-Nr
28966
Medlemskap
2024
ser fin ut inte så många mil pris bilden ser bra ut du vet skicket svårt att se på bilder
Den såg fin ut, kunde inte se några skavanker, taksängen aldrig använd, där satt plasten kvar, och den har ju bara gått 2300 mil. Renaultmotorn vet jag inget om, men är väl inte sämre än andra kan jag tro??
 

hanshåkan

HBK Medlem
Inlägg
186
Kommun
malmö
HBK-Nr
11761
Medlemskap
2024
Den såg fin ut, kunde inte se några skavanker, taksängen aldrig använd, där satt plasten kvar, och den har ju bara gått 2300 mil. Renaultmotorn vet jag inget om, men är väl inte sämre än andra kan jag tro??
vill du ha stort garage i första hand eller enkelbädar vi har adria coral med låga enkelsängar med mindre garage vi tycker det är enklar där är ingen
trappa och toalett o dusch på tvären längds med det är bra det är ni som skall använda den upplever adrias chassi lägre
 

Fenix14

HBK Medlem
Inlägg
82
Kommun
Arboga
HBK-Nr
28966
Medlemskap
2024
vill du ha stort garage i första hand eller enkelbädar vi har adria coral med låga enkelsängar med mindre garage vi tycker det är enklar där är ingen
trappa och toalett o dusch på tvären längds med det är bra det är ni som skall använda den upplever adrias chassi lägre
OK, tack, då ska jag kolla på lite Adria oxå.
 
Toppen