• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Retur av Canal Digital depositionskort ?

J

Jarn

Guest
Om ni tycker det är krångligt och tar lång tid för att få ett depositionskort från Canal Digital, så kan jag trösta er med att det är inget mot att få pengar tillbaka sedan igen om man vill returnera det.

Ringde dem och sa att jag ville returnera det och jag tänkte skicka det rekommenderat. Det fick jag ej, de skulle skicka särskilda instruktioner till mig hur jag skulle gå tillväga.
Det var en dryg månad sedan....

Har någon lyckats returnera det och fått pengar tillbaka ?

Grossvater

HBK Medlem
Kommun
Rhauderfehn
HBK-Nr
6461
Medlemskap
2025
Sv: Retur av Canal Digital depositionskort ?

Inga problem. Fick per telefon adress att skicka till, med lösen av mottagaren. Rekommenderade och väntade med spänning på om rek-kostnaden skulle vara avdragen när jag fick tillbaka pengarna. HELA depositionen återbetalades inom 14 dagar utan avdrag. Allt sköttes mycket snyggt, hösten 2012.

Toppen