• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Resesällskap vecka 31

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Hejsan go vänner.
Jag och Frugan med jycke skall åka uppåt landet, mot dalarna vecka 31 från Varberg.
Jag funderar på att köra 45:an uppåt, är det någon mer som har liknande planer?
Vi kanske kan åka tillsammans, det är roligare om man är fler tycker jag.
Eller har någon annan som vill ha resesällskap något annat förslag så är vi öppna för det.
Vi vill hälst fricampa.
Ha en fin dag.
MVH KEJO 20
 

Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
494
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2024
Sv: Resesällskap vecka 31

Hej Kejo.

Vi åker uppåt kustvägen mot strömsund och vildmarksvägen i slutet av v 30...åker från Smedjebacken i Dalarna då.åker via rättvik mora och den vägen...ev annars efter kusten gävle söderhamn osv. Ni kanske vill komma efter mot Lappland..vi har också vår hund Leo med oss *Tibetansk Mastiff * på 3 1/2 år och vår son på 14. Vi kanske ses..HBK logan lyser bak 480*** Soliga dala hälsningar från Pettsson och välkommen upp till dalarna**
 
F

F.d. 7597

Guest
Sv: Resesällskap vecka 31

Hej Kejo. Vi åker också till dalarna v 31. Åker nog mot Leksand-Rättvik, det är väl tjockt med folk där då, men också kul att titta på folk o bilar, då american car week pågår i rättvik då.Om ni vill och har lust så kan vi träffas. Alltid kul att vara fler. Hälsningar ulla o roland
 
Toppen