Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Dagens problem är software "uppdateringar" som måste göras på etablerade verkstäder med "rätt" utrustning i samband med S K Y T D Y R A servicekostnader. Jag skrev ett mejl till marknadschefen om detta och lyckades faktiskt få lite rabatt på kommande besöket, men det ÄR hutlöst dyrt idag. Hade jag bara haft ett eget hus med uppfart, då kunde jag göra själv det mesta (som förr i tiden), men bor man centralt, då får man skylla sig själv...
Lämnade in husbilen på Hedins för att byta olja och filter inför vintern. Tänkte att det kan vara bra att ha stämpeln i boken. 5500:- kronor. Efter protest visade det sig att man debiterat en post två gånger så det landade runt 3500:-
Ganska dyr stämpel då det inte tar många minuter att byta olja och filter. Nästa gång gör jag det själv. Dock funderar man på vad priset kommer att bli den dag man måste gör en stor garantiservice. Då får man förmodligen hjärtstillestånd.