• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Reservdelar

Blomlasse

HBK Medlem
Inlägg
4
Kommun
Trosa
HBK-Nr
39755
Medlemskap
2024
Hej. Ny här men har en fråga: Varför finns det ingen återvinnings/begagnad marknad som är värd namnet. Det måste var många som behöver tex ett stödben, en täckbit på markisen osv.
Tr3vlig Valborg
LasseB
 

HenkeAls

HBK Medlem
Inlägg
533
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
35376
Medlemskap
2024
Finns väl 2 husvagn/husbilsskrotar en utanför Alingsås och en i Sjöbo Skåne. Alingsås har jag inte särskilt god erfarenhet av. Mycket dyra och otrevliga. Sjöbo känner jag inte till men verkar ha ett mycket stort sortiment. Sök annars på Blocket och Marketplace. Kommer då och då upp både fordon som ska skrotas och delar. Även Returbilen/Delplocken har då och då husvagn/husbil särskilt den i Falkenberg vad gäller Västsverige
 

Blomlasse

HBK Medlem
Inlägg
4
Kommun
Trosa
HBK-Nr
39755
Medlemskap
2024
Tack - men jag tänker nog mer en plats där man kan kasta ut en fråga och ev få napp av någon som just har en sån begagnad/ny del liggande och inte har nytta av den.
 

Blomlasse

HBK Medlem
Inlägg
4
Kommun
Trosa
HBK-Nr
39755
Medlemskap
2024
Ser det inte som att det ska vara en "affär" om du menar att någon ska livnära sig på det utan mer som en möjlighet att ropa ut i etern och fråga om någon har eller behöver en del till ett vettigt pris på ett smidigt sätt.
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.598
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Varför inte använda "Marknadsplatsen" under Förmåner här ovanför?
 
Toppen