• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Reservdelar för kylskåp Electrolux

L

Lakia Iveco 400i

Guest
Var kan jag köpa reservdelar för min kylskåp Electrolux RM 212?

Det är inte nytt och vredet som styr termostaten är sonder och jag vet inte var jag kan få tag i det ?
Har ni en bra adress?

När jag kolla på databasen, vinns att köpa ett helt kylskåp för 4000-5000 kr. Kylskåp som är från 2000......
Om du ha tid kan du resa till England och köpa ett för 800 kronor..... Semester är betald med skillnaden!!!!!
Jag kallas databasen och andra site som gör det som brottsliga, ingen konkurrens. Mafia för att vara enkel. Jag är inte svensk då jag har svårt att hitta rätt ord. Men principen i frankrike var att sälja 50% under priset som nytt, det betyder att en kylskåp som köps på 2000 talet, 1000 kr skulle i dag hittas på 500 kr..... Men nej, ett kylskåp på 2000 talet säljas på 5000 kr............... Det är priset för hela husvagn !!!!!!! Det blir kanske billigare att köpa en gammal husvagn, ta kylskåpet, gaz flaska och annat intressanta saker och kasta resten i dike framför en skrott. Vad kan vi göra för att ändra på detta.

Men först var kan man hitta reserv delar från electrolux 3 way kylskåp?
Tack
Charles
 

Herbet

HBK Medlem
Inlägg
1.365
Kommun
Solna
HBK-Nr
16285
Medlemskap
2024
Om det är bara är vredet dvs plastdelen.
Kolla med fogas.se
Jag skaffade ett vred hos dom till mitt gamla kylskåp från 1989.
Dock stämde inte tecknen på vredet.
Det går att leva med

Åke
 

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
 

Roger67

HBK Medlem
Inlägg
3.832
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2024
Jag kan bara instämma i att priserna på bildelsbasen är skrämmande. Ibland halva nypriset på gamla grejer som visserligen "fungerar" men som livslängdsmässigt är i slutet och kan gå sönder precis när som helst.
 
Toppen