Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag får också upp klocksymbolen ibland, tror att det ha att göra med sänkt hastighet vid vissa tillfällen, tex vid skolor.
//Tommy
Jag får också upp klocksymbolen ibland, tror att det ha att göra med sänkt hastighet vid vissa tillfällen, tex vid skolor.
//Tommy
men detta var på autobahn, inte en skola så långt ögat ser![]()
Kan det vara så att hastigheten vid vissa tider är sänkt till 120 km, enl din bild?
//Tommy
På autobahn har det olika hastigheter exempel om det är våt vägbana så sänks hastigheten på vissa sträckor. Klockan är bara att man ska vara uppmärksam att hastigheten kan variera på den sträcka man kör på.
Hej!
Klockan visar sig på sträckor där tillåten hastighet varierar under dygnet. Jag tror mig veta att på vissa sträckor av Autobahn varierar tillåten hastighet dag/natt för tunga fordon.
/Gunni