• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Reparera Sharky

Bozze

HBK Medlem
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
704
Medlemskap
2026
Undrar om någon vet någon som reparerar husbil (sharky). var hos en stor handlare på tagenevägen på hisingen och dom ville inte reparera den.
Reparerar bara bilar och husvagnar dom själva sålt sa dom.
Så min fråga vet någon om det finns någon som reparerar husbilsmärket Sharky i västra götaland? Och är duktiga på vad dom gör?

Bosse.

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025
Sv: Reparera Sharky

Min handlare gör det , men då har du en bit att åka. Annars är bilen samma som Elnagh. Vad har du för fel?

sonlin

HBK Medlem
Kommun
LillaEdet
HBK-Nr
3224
Medlemskap
2025

Jag har också en Sharky och får åka till trakten av Eskilstuna för att jag har garanti kvar. Något motvilligt tog de hand om oss efter Husbil och Vagns konkurs.Har du garanti kvar?

F

F.d. 52969

Guest

Bozze

HBK Medlem
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
704
Medlemskap
2026

Min handlare gör det , men då har du en bit att åka. Annars är bilen samma som Elnagh. Vad har du för fel?

Det är min fars bil och någon har backat på honom bak så kofångare och bagelucka är sönder,och den trevlige som backade på glömde att tala om detta. Bilen har ingen garanti det är en -07,ska ringa till trollhättan i morgon och prata med dom.
Bosse.

Toppen