• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Renovering husbil i Stockholmsområdet ?

F

F.d. 12237

Guest
Hej jag funderar på ett projekt att renovera en 80-tals Hymermobil husbil med Bedford-chassi. Jag har spanat in ett bra objekt med behöver hitta en bra lokal som medger verkstadsjobb innan jag drar igång. Det är inte på nivån att jag börjar med naken ram utan det är mest kosmetisk renovering där en del patina och smådefekter skall ersättas med fräscha detaljer. Maskinellt är den redan renoverad rätt bra. Om det finns andra i någon seriös mekförening som renoverar gamla husbilar och husvagnar i Stockholmsområdet av idealistiska skäl :) så deltar jag gärna, Eller vi kan gå ihop om någon lokal. jag har varit med i sådana föreningar tidigare med hobbybilar. Annars kan mitt aktiebolag hyra egen lokal, gärna 50-80 kvadrat. Verksamhet främst vardagkvällar/helger.
Man skall helst kunna blästra polera, mm. Jag har egna verktyg och jobbar inte kommersiellt med detta.
Bra hyra betalas för rätt lokal.

/gunnar 0733-406530

Senast redigerad av en moderator:
Toppen