• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

reklam???????????

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Teddi

Guest
jag hämta min husbil idag,,
ny kamrem,,,byte,,
service-olja-filter,all annan koll,,
lagning av lackskada på motorhuv,stenskott,stort sådant,,,helt osynligt,,,
lagning av kofångare bak(plast) med stora sprickor,,smält med svets,,inne över helgen för att torka,,makalöst bra,,en ny fångare?? kanske 7-10 lakan..

7000 spänn,,mycke bra pris!!!

inte nog med detta,,dom säljer min bil som jag har haft så svårt för!!

D

Deleted member 11118

Guest
Sv: reklam???????????

Vem skulle det vara reklam för. :twitcy:

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

jag hämta min husbil idag,,
ny kamrem,,,byte,,
service-olja-filter,all annan koll,,
lagning av lackskada på motorhuv,stenskott,stort sådant,,,helt osynligt,,,
lagning av kofångare bak(plast) med stora sprickor,,smält med svets,,inne över helgen för att torka,,makalöst bra,,en ny fångare?? kanske 7-10 lakan..

7000 spänn,,mycke bra pris!!!

inte nog med detta,,dom säljer min bil som jag har haft så svårt för!!

Teddi!
Varför inte tala om vad denna firma heter?

Det är ingen reklam att delge vettig information till andra i klubben.

Endast om du har eget intresse i företaget som du skriver om.

//Tommy

T

Teddi

Guest

klart ja fått kvitto,,men jag har ingen speciell nytta av det,,jag vill bara få bekräftat att inte #ludde kuddson# har fått dålig respons utav sitt deltagande,
ja själv har ställt upp för henne,,genom sina böcker ock annat,,hon är en grymt stor medlem,var rädd om henne,,,

annars så är det på detta vis,,varla bil i kungsbacka har sålt sitt företag till västra bil,,dom säljer bl,annat mazda,,dom ligger vägg i vägg,,
ock vi är väldigt många som anlitar varla bil med våra husbilar,,bl,annat ett kambyte för 3300 får väl ses som ett bra pris,,
men allting som jag fick gjort för 7000 kan inte ses som annat än hederligt-ärligt,,
ock förra året sålde dom genom kunder som antingen ville lägga av eller byta upp sina husbilar,,ett antal husbilar,,
själv ser jag att den bästa affär gör man utan byte,,

själv vill jag lägga av om bilen säljs,,men frugan vill fortsätta med nåt nyare,,

så,,om nåra veckor så räknar jag med att gått i mål,,

sist men inte minst,,en mycket bra ock kunnig gammal husbilsreparatör som med nya ägare har blivit fan så mycket bättre för oss åkare,,

ingen reklam eller:D:D:D

F

F.d. 1256

Guest

klart ja fått kvitto,,men jag har ingen speciell nytta av det,,jag vill bara få bekräftat att inte #ludde kuddson# har fått dålig respons utav sitt deltagande,
ja själv har ställt upp för henne,,genom sina böcker ock annat,,hon är en grymt stor medlem,var rädd om henne,,,

annars så är det på detta vis,,varla bil i kungsbacka har sålt sitt företag till västra bil,,dom säljer bl,annat mazda,,dom ligger vägg i vägg,,
ock vi är väldigt många som anlitar varla bil med våra husbilar,,bl,annat ett kambyte för 3300 får väl ses som ett bra pris,,
men allting som jag fick gjort för 7000 kan inte ses som annat än hederligt-ärligt,,
ock förra året sålde dom genom kunder som antingen ville lägga av eller byta upp sina husbilar,,ett antal husbilar,,
själv ser jag att den bästa affär gör man utan byte,,

själv vill jag lägga av om bilen säljs,,men frugan vill fortsätta med nåt nyare,,

så,,om nåra veckor så räknar jag med att gått i mål,,

sist men inte minst,,en mycket bra ock kunnig gammal husbilsreparatör som med nya ägare har blivit fan så mycket bättre för oss åkare,,

ingen reklam eller:D:D:D

Såg bra ut. Du glömde dock att säga att du hoppat av kommungruppen :mad::D:D:D:D (Förlåt, kunde inte låta bli )

T

Teddi

Guest

haha bohman,,vi har ju taggat oss förut,,finns ingen anledning till syndernas förlåtelse!! gammal skåpmat,,detta är bra,,
även för dom som inte kan glömma,,:D:D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen