• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Raderad husbil

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
Hemskt ledsen nu, öronen hänger, jag råkade radera en husbil i husbilslistan och trots hjälp från vår guru här på HBK lyckades jag inte återställa husbilen på sin rätta plats.

Husbilen var utrustad med bl.a. elektrisk ventil för gråvattentanken och jag skulle vilja be den som saknar sin husbil i listan och som känner igen sig att lägga in sin husbil på nytt!
Även kommentarerna försvann och till den som ville få info om inköpsställe för elventilerna - lägg in din fråga igen! :eek: :eek: :eek:
 
F

F.d. 940

Guest
Sv: Raderad husbil

Ja du Kjell detta var inte roligt :(
Ladda upp en ny bild är ganska enkelt,men att skriva hela listan på utrustningen är inte lika lätt.
Arne HBK 13.
 

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
Sv: Raderad husbil

Det är riktigt Arne, jag vet att det var mycket text i beskrivningen och det gör det hela dubbelt tråkigt för mig.

Om jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att inte radera en husbil igen här på forumet så hoppas jag att du med tiden kan förlåta mig för mitt misstag?

Det skedda påminner mig nu att jag ska göra en backup på texten i min egen husbilsbeskrivning och lägga den som en fil i min ordbehandlare.
Då har jag den klar om det skulle bli någon fler olycka här på forumet.

Snällt av dig ändå Arne att inte nedkalla Tors vrede över min dator, åska är nog det effektivaste sättet att krascha en dator - jag vet.

Gott Nytt År till dig!
 
Toppen