• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rådjur

Sv: Rådjur

Hej
Bättre å ha dem där ute än som vi hade det på 80 talet då ett Rådjur hoppade in genom ett fönster.Hela bottenvåningen var blodig, och glas i hela rummet där den hoppade in.
Jag blev "skit" rädd när jag kom hem, trodde det hänt något med ungarna,dom tävlingscyklade på den tiden.
/Vidhem

Här är en bild på Lisa, den är tagen från sovrumsfönstret på nyårsdagen kl 10. Hon tycks undra varför frukosten serveras så sent just idag.

DSC_9234b700.jpg

Det är tredje vinter Lisa föredrar serveringen hos oss, men på sommarhalvåret lyser hon helt med sin frånvaro.

Birger

Tjusig bild, fast vi hoppas förstås att slippa dylika kreatur i trädgåden - brukar tugga i sig allt vad tulpaner och liknande lökväxter heter.
Förra vintern använde vi blodmjöl med viss framgång - klövspåren i rabatterna upphörde hos grannen - dom gick aldrig in i vår trädgård fast dom fanns runt om.o;)

Tillbaka
Toppen