• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Rädsla

F

F.d. 3088

Guest
Jag fick en fundering men jag Kanske är ute och cyklar

jag har lagt in ett ämne om olja lameller mm 157 st har läst det
endast 7 har kommmenterat.
Det måste ju vara någon mera av dom 150 resterande som har en koppling som hugger eller ett oljeläckag som funderar över hur det kan åtgärdas. Det kanske är av rädsla för att göra bort sig som man inte kommenterar??

Då tycker jag att det är synd. forumet är ju just till för att bland annat få svar på sina frågor
Försöker själv kommentera det jag är intresserad av.

Inga frågor eller svar är dumma.:)
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.617
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Rädsla

Du får ha tålamod, ditt inlägg har varit inne i knappt 6 timmar så det är ett bra resultat med 7 svar.

Många som läser inlägget har kanske ingen kunskap om problemet eller något relevant svar att ge. Jag har i vart fall inte det. :cool:
 
F

F.d. 673

Guest
Sv: Rädsla

157 tittningar innebär ju inte 157 personer. Åtskilliga har väl varit inne flera gånger, t.ex. efter varje svar, så det kanske i själva verkat handlar om 30 personer, eller till och med ännu färre.

Jag är några av de där 157 tittarna, (har läst när det inkommit mer svar) men jag vet inget om olja, utan jag läser ämnet för att kanske lära mig, så jag har inget att tillföra.

Om man kanske sitter och kollar in forum när det blir en minut över på jobbet hinner man ju heller inte svara, bara läsa.

Ser inget konstigt i detta, och tar inte ila upp för att bara två personer hade något att komma med när jag ställde min rostfråga härom dagen.
 

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: Rädsla

Hej

Jag gjorde en liten jämnförelse på de in läggen som ligger just nu på första sidan.
Just nu så ligger ditt inlägg i topp på hur många som har svarat.
Som Gunnar skriver, ha tålamod.
Jag får även sälla mig till de som har läst ditt inlägg mer än en gång.
Har ej heller någon synpunkt eller erfarenhet av oljan.

Ha de
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Rädsla

Kul med lite svar

Som jag skrev inledningsvis kanske jag var ute och cyklade

Nu fick jag ju svar på det. ovetandes som jag var, trodde jag ju att besökaren bara räknades en gång även om han var inne tio ggr per ämne, där ser man.

Varför jag ställde frågan var att när jag var ny medlem läste jag bara inläggen var lite svårt att ta steget till att svara även om jag var sugen (rädd att göra bort mig)

Asawi jag tog heller inte illa vid mig.

Funderar nog lite längre innan jag lägger in ett nytt ämne men tvekar inte.

Gurra
 
F

F.d. 2692

Guest
Sv: Rädsla

Gurra, förstår din förvåning, själv har jag varit inne 5 gånger på ditt inlägg, inte för att jag har något att bidraga med utan enbart för att skaffa kunskap om ämnet. Så sluta inte med inläggen, för oss nybörjare är det rena guldgruvan med all den samlade kunskapen som finns i klubben. Hade själv inlägget om värmaren och vilken härlig hjälp jag fick. Inte konstigt klubben växer i den takt den gör.
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Rädsla

Hej Janne kul att du svarar spelar ingen roll om du inget tillför vad gäller ämnet.

Skriver man ett ämne eller fråga tycker man ju det är tråkigt om ingen kommenterar
eller åtminstone säger hej
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.384
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Rädsla

Tolka det inte så negativt.
Jag har själv två startade ämnen där svaren = 0 visningarna 172 resp 186.
Jag tolkar det som att rätt många läst men inte kunnat tillföra något och är inte ledsen för det.
På´t igen, frågor/svar/tips håller forumet igång.
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Rädsla

hej Roberth

Det du säger stämmer det börjar rassla in svar på mitt ämne, jag var väll för ivrig
på-t igen som du sa.

Blir tyvärr datorlös resten av kvällen återkommer imorgon

Hej på en stund
 
Toppen