• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Prols Vintervätska

lambretta

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
1733
Medlemskap
2027
Nån som har provat? Såg en artikel i en husbilstidning om denna mirakelprodukt.
Kan användas för att vattensystemet ej skall frysa under vintern samt även ha en bakteriehämmande verkan- Låter för bra, kan det vara sant, undrar Lambretta
trött efter 4 timmar på båtmässan.

Sv: Prols Vintervätska

Hitta detta på Prols hemsida. Prols Fabrik

Vintervätska

" Antifrostskydd & desinfektion för mobilt dusch/handfatsvatten "
Speciellt framtagen för användning i buss- och fritidshusduschar med vattentank för förhindring av vattenfrysning och hålla en desinficerande och bakteriefri kvalitet på dusch-/handfatsvattnet. Torkar ej ut huden. Yrkesinspektionen och Hälso-vårdsnämnden kan lönlöst riva sig i håret vid provduschprotokollet. Det här är bara en av raden av Prols FABRIKS:s innovativa produkter.

Mig veterligen finns det bara Glykol och alkohol som klarar sträng kyla.
Föredrar då alkohol som även är bakteriehämmande i dessa tider:D
Glykolen häller jag i bilen:cool:

Gurra

Helt rätt Gurra, och glykol i gråtattentanken gillar inte reningsverket.
Leffe

Alltså inte drickbart då? På dom flesta husbilar kommer väl allt vatten från samma tank. Duschvatten som drickvatten.

Tillbaka
Toppen