Ewa & Jocke
FD HBK Medlem
Jag kikade på en sådan först, men snålarne slog till i mig... 

Jag återkommer när jag har fått igång prylarna.
//Jocke

Jag återkommer när jag har fått igång prylarna.
//Jocke
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Leste spec på denne og det er 480x320 fysisk oppløsning LCD - forstår godt om du er skuffet.Hoppas den är bättre än den jag köpte. Det är den som ligger bland de sponsrade på sidan
C63D DurableHDMI/USB/AV/VGA/SD/TV1080PHD Home Theater Set-Top PC HD Projector 691692409624 | eBay
Finns tyvärr inte en chans att den är på 7000 lumen. Jag beställde en liknade innan jag visste att dessa är riktigt dåliga.Vilken av dessa blev det? den platta som muskatten har eller denna Multimedia HD WiFi Android Bluetooth 3D LED Home Cinema Projector 7000 Lumens | eBay
Denna blir det nog för min del,, eller så inväntar jag din recension Jocke!
New DLP 4K Home Theater Projector Wifi HD 1080P Mini Android Cinema 2G+16G HDMI 8107676500697 | eBay
Annars brukar ju mindre i de här sammanhangen nästan alltid betyda ljudligare, eftersom det då inte får plats med tillräckliga kylflänsar, och då behövs mera fläktkylning. Hoppas att det inte är så i det här fallet!
Du kan väl göra ett test i lite ljusare förhållanden för att efterlikna det som gäller vid utomhusvisning mot husbilen.
Hälsar Kjell
Du kan väl göra ett test i lite ljusare förhållanden för att efterlikna det som gäller vid utomhusvisning mot husbilen.
Hälsar Kjell