• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Problem Tv antenn Status 315

Hokie

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8500
Medlemskap
2025
Har en fast monterad tv antenn Status 315. Har ofta problem med att få in kanalerna om jag inte står mycket nära en sändare. Och får man in bilden så fladdrar den ofta. Antennförstärkaren är på. Någon som har liknande problem med denna antenntyp? Flera har sagt till mig att skaffa en höj o sänkbar antenn.
Verkar inte som det går att bygga på ett sådant fäste till Stratus utan man blir väl så illa tvungen att byta ut hela antennen. Någon med en bra ide?

Sv: Problem Tv antenn Status 315

Kan rekommendera Tertek. En väldigt liten kvalitetsbyggd antenn, bygger endast 12 på höjden och är inte större än en flaggstångs knopp som är höj och sänkbar och även tar in radiofrekvenserna. Goggla på Tertek så får du se. Ny på marknaden.
Rundstrålande och ska vara 4g avstörd.
Används även på båtar och på flaggstänger.
Mvh Mikael

Senast redigerad av en moderator:
Sv: Problem Tv antenn Status 315

Telves Omni-Nova 144401 fast rundstrålande antenn med antenn förstärkare som har anslutning både för TV o Radio. Mycket bra.

Tillbaka
Toppen