• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Problem att se HBK:s hemsida

Status
Stängd för vidare inlägg.

Roland o Ingegerd

HBK Medlem
Kommun
Rimbo
HBK-Nr
7128
Medlemskap
2025
Hej.
Sitter i Spanien och vill titta på HBK:s hemsida. När jag är ansluten via campingens WiFi har jag inga problem att se sidan. Jag har även en annan uppkoppling och när jag använder den får jag meddelandet "Den här sidan kan inte visas" när det gäller HBK:s sida. Alla andra sidor som jag vill besöka fungerar utan problem med den andra uppkopplingen likaväl som över campingens WiFi. Är det någon som vet vad det beror på ?
M v h / Roland

UR13

HBK Medlem
Kommun
Gotland
HBK-Nr
9896
Medlemskap
2029
Sv: Problem att se HBK:s hemsida

Har samma problem oftaL lägg in HBK sida som favorit, så funkar det förmodligen bättre.
(Gå in via favoriter nästa gång), värt att prova!?
Iaf för oss.
Med vänlig hälsning
Ulla

Roland o Ingegerd

HBK Medlem
Kommun
Rimbo
HBK-Nr
7128
Medlemskap
2025
Sv: Problem att se HBK:s hemsida

Tack för tipset UR 13. Det var inte det som var problemet utan internetleverantören hade blockerat den här sidan, varför vet jag inte men nu är det öppet igen. Problemet är alltså löst och jag stänger tråden.

M v h / Roland

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen