• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

PROBELM MED TABELL I WORD

Conny

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
4867
Medlemskap
2026
Hej!
Jag har ett dokment med 47 sidor, varav cirka 40 består av en tabell med 3 kolumner.
Till och från har tabellens kolumnbredd ändrats av sig själv, och på senare tid har även Word hängt sig med påföljande reparering av dokumentet. Så sent som i går gick inte dokumentet att öppna på min dator, men på andra datorer.
En analys av filen visar att den innehåller text i ASCII-8 istf det vanliga Wide-char. Dessutom finns det jättemycket binär / komprimerad information i den som verkar konstigt.

Av egen och andras erfarenhet vet jag att tabeller i Word kan skrula, men aldrig så här mycket.
Kan någon komma med en förklaring?
//Conny

Sv: PROBELM MED TABELL I WORD

Prøv LibreOffice, den leser og skriver word dokumenter i både gammel og ny form.

Tillbaka
Toppen