• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

PROBELM MED TABELL I WORD

Conny

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
4867
Medlemskap
2025
Hej!
Jag har ett dokment med 47 sidor, varav cirka 40 består av en tabell med 3 kolumner.
Till och från har tabellens kolumnbredd ändrats av sig själv, och på senare tid har även Word hängt sig med påföljande reparering av dokumentet. Så sent som i går gick inte dokumentet att öppna på min dator, men på andra datorer.
En analys av filen visar att den innehåller text i ASCII-8 istf det vanliga Wide-char. Dessutom finns det jättemycket binär / komprimerad information i den som verkar konstigt.

Av egen och andras erfarenhet vet jag att tabeller i Word kan skrula, men aldrig så här mycket.
Kan någon komma med en förklaring?
//Conny

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: PROBELM MED TABELL I WORD

Prøv LibreOffice, den leser og skriver word dokumenter i både gammel og ny form.

Toppen