• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Precis betalt medlemskap

F

F.d. 24284

Guest
Ja, då har jag äntligen kommit mig för att betala in medlemsavgift. 5 minuter sedan:D
Hoppas nu att dekalerna hinner komma fram innan torsdag nästa vecka för färjan lämnar Trelleborg kl 10.00 på fredagen för vidare färd mot Portugal (Algarve ) och Spanien för övervintring. Skall bli skönt att slippa de kalla och blöta skånska vintervindarna!

Alla ni andra som kommer att befinna er i de trakterna. Om ni ser JKJ 019, så tveka inte att hälsa på! Fika och evec finns alltid;)

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Precis betalt medlemskap

Gratulerar till Ditt val och hoppas att Du skall få en bra vinter i syd.

Hälsningar från kurt.b

;) :D

F

F.d. 15874

Guest

Ha en trevlig resa och kör försiktigt till solen,vi kommer efter i okt är det bestämmt
vi kanske ses!

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Gratulerar till ett mycket förnuftigt val.
Vi får passa på att önska er en trevlig resa.
Skulle det bli för varmt så skänk oss en tanke, så kanske det blir lite svalare.

Ha de

Kingen o Queen

Toppen