• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Popup-tak

thage333

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
42405
Medlemskap
2026
Vi funderar på att montera ett popup-tak på vår plåtis. De vi ser är svindyra! Vi har dessutom tummen mitt i hand, så vi måste ha proffs som gör det. Känner någon till en firma/person som gör sånt? Måste det kosta så mycket??

Jätteglada för all hjälp vi kan få :)

Torbjörn och Annika

Vi funderar på att montera ett popup-tak på vår plåtis. De vi ser är svindyra! Vi har dessutom tummen mitt i hand, så vi måste ha proffs som gör det. Känner någon till en firma/person som gör sånt? Måste det kosta så mycket??

Jätteglada för all hjälp vi kan få :)

Torbjörn och Annika
Det enda företag som jag känner till som gör sådana jobb är Edins Husbilar. Kostnaden torde ligga mellan 150’- 180’ inkl lack och registrerings besiktning. Dom jobbar med prylar från tyska Reimo.

Tillbaka
Toppen