• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Polisen i Sverige icke prioriterad

Sv: Polisen i Sverige icke prioriterad

Jo nog märks det att många har slutat redan. Senaste månaden åkte vi ; S-vall-Valbo-Örebro-Mantorp-Ullared-Bergs slussar-Linköping-Orsa-Sveg-Funäsdalen-Flatruet-Lycksele-Ursviken-Sävar-S-vall. Ca 300 mil och ingen "Harry- Haffa" såg vi på hela resan! Dom behövs verkligen ute efter vägarna, för det har blivit bra mycket grinigare i trafiken. Spelar ingen roll hur fort man kör,blir ändå omkörd av många och även av ekipage med släp! Vid 2+1 väg så trängs man mer och mer vid avsmalningen till ett körfält. Känns olustigt.:confused:

Många i Sthlm har valt att jobba för migrationsverket, bättre lön och bättre arbetstider.

Ni bor/åker på fel ställen, där jag bor ser man dom ofta:D

Trodde i min enfald att politik var bannlyst på forumet.:confused:

Vad anser ni om vårdpersonalens löner och arbetssituation förresten.:)

Eftersom lagar o regler ute i vårt husbilsliv ibland kan vara svårt att följa och rådet många gånger här i forumet är att ringa polisen,
så kan det vara bra att känna till ev. orsaker när dom inte kommer :(

Tillbaka
Toppen