F
F.d. 50209
Guest
Jag har Comvik surf och det funkar ju bra i Sverige. Om vi nu tänker åka i Polen Slovakien Tjeckien i sommar. Kan man tänka sig att det går att besöka nätet även där med Comvik surf??

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Om jag har med min dator i t.ex. Polen och vill kunna gå ut på nätet. Måste jag då ha en antenn och sedan hitta en McD eller en camping som har WiFi. Kan jag där logga in på WiFi och måste jag då ha nåt abonnemnag eller fråga om inloggningsuppgifter eller hur funkar det?
WiFi finns på en del campingar, ställplatser, turistkontor m.fl. och på alla McDonaldsrestauranger. Många är gratis.
Hitta WiFi i Polen med hjälp av iPhone/iPad: iPhonepoi: WiFi Free Poland
och i diverse andra länder: iPhonepoi: wifi
Men om man nu har den så är det ju bra att veta om, eller?Och du tror att alla har iPhone/iPad ? Det finns fa<ktiskt många som inte är prylgalen. Vi t.ex. och vi tänker inte heller att köpa.
Och du tror att alla har iPhone/iPad ? Det finns fa<ktiskt många som inte är prylgalen. Vi t.ex. och vi tänker inte heller att köpa.
Och du tror att alla har iPhone/iPad ? Det finns fa<ktiskt många som inte är prylgalen. Vi t.ex. och vi tänker inte heller att köpa.
Det var inte er jag försökte hjälpa utan frågeställaren som frågade vad WiFi är! Ni kan skapa en egen tråd vid namn "bakåtsträvande".
Tack skall du ha för ditt trevliga svar
Men du kan vara lugnt, vi är inte bakåtsträvande