• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

POI till Eniro Navigator

HasseRoth

HBK Medlem
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
3840
Medlemskap
2025
Har just laddat ner grattisappen från Eniro och den verkar lovande, kan man lägga in ställplatser idenna?

Arkilles

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
7551
Medlemskap
2025
Sv: POI till Eniro Navigator

Enligt deras hemsida säger de att man kan lägga in fartkameror!
Så det borde gå!
Appens bästa egenskaper:
- Gratis GPS och navigering
- Inget krav på internet
- Sök både företag, personer och platser
- Röststyrning så du kan hålla ögonen på vägen
- Vägplanering
- Möjliga uppgraderingar som fartkameror, realtidstrafik och kartor för hela världen
- Hastighetsvarnare om du kör för fort
Vidare skriver man!
Sweden's leading Yellow Pages company is using the myVR mMap SDK to power their iPad application handling all Map, StreetView, Panorama, POI, and map route rendering.

The myVR mMap SDK allows you to enhance your mobile applications with the fastest multi content mobile mapping solution in the market, supporting a wide range of data/content sources and mobile platforms (iOS, Android, BlackBerry). The SDK supports; 2D maps, 3D maps, GigaPixel images, 360 StreeView, 360 Panoramas, and PointClouds combined with POI's/Overlays etc. which can now be combined and displayed on your mobile in a geo oriented environment.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Ville prøve, men de påstår at den ikke kan kjøres på min OnePlus One med Android 5.01. Er det noen som har denne på en Android og da hvilken telefon og hvilken utgave av Android.

Det kan selvfølgelig være at jeg ikke får laste ned fordi jeg ikke er i et land som Eniro jobber i, men det er for dumt når en planlegger en tur til Sverige :D

F

F.d. 14324

Guest

Dom diskriminerar dig Knut!
Med samma förutsättningar får jag igång Eniro utan bekymmer och i butiken kan jag hämta kartan över Australien...
Angående egna intressepunkter så har jag inte lyckats och det verkar som de vill att man ska lägga till egna favoriter en och en, jag ska kolla om det går att få in dem bakvägen vid tillfälle.

Screenshot_2015-05-10-10-24-21.jpg

Tillägg, jag skickade ett mejl till eniros kundtjänst med frågan om det är möjligt att importera filer, vi få se vad/om de svarar.

Jag ska använda appen lite mer för när jag testade den förra gången räckte inte min telefon till riktigt men det är ordnat nu.

mvh jocke

Senast redigerad av en moderator:

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Da er det bekreftet en kan ikke installere Eniro om en befinner seg utenfor en liste med land som Eniro har satt opp. Skal bli spennende å se hva de svarer på en mail jeg har sendt til support ;)

F

F.d. 14324

Guest

Tillägg, jag skickade ett mejl till eniros kundtjänst med frågan om det är möjligt att importera filer, vi få se vad/om de svarar.

mvh jocke

Svaret:

Hej!

Tyvärr så finns det ingen funktion för detta.

Med vänlig hälsning

Eniro Sverige AB
Kundservice Privatpersoner

Toppen