Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vad är det för en sida som kommer upp när man klickar på SVENSKA FARTKAMEROR??????????
Hallå!
Nu har vi lyckats att installera Archies POIs på vår Garmin nuvi 1390, men frågan är... var hittar vi dem sedan de är installerade?
De verkar inte ha dykt upp som någon ny "ikon". Någon som vet hur man kan hitta dem?
Hej.
Om du bläddrar lite i sökfunktionen så har du kanske en knapp som det står Extra på...om du klickar på den så kanske Poisen har gömt sig därunder, så är det på min Garmin 760 i alla fall.
//Tommy
Nu hittade jag rätt. Jag trodde i min enfald att "Egna intressanta platser" var överskriften för sidan, inte ett alternativ att klicka på. När jag gjorde det så dök ställplatserna upp.