• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Plats på Elmiamässan

Hokie

HBK Medlem
Inlägg
456
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8500
Medlemskap
2024
Tänkte åka upp och besöka Elmia mässan och behöver en plats torsdag 11 sept tom lördag 13 september. Finns det platser på området och hur gör man för att få en plats. Vet jag är lite sent ute. Har husbil och är ensam. Vore tacksam för svar. Har husbilsklubben egna platser.
Håkan
 

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Plats på Elmiamässan

Har du inte köpt biljett så kan du nog köpa vid infarten direkt på plats men då blir det på område 2, kan du få en på område 1, nu så har du stor tur! men 2 an går med att stå på men där är lägre avstånd till mässhallarna,
jag tor inte Hbk har egen plats men det är där väl någon som vet som kann svara på det,
MVH BERTIL
 
F

F.d. 8080

Guest
Sv: Plats på Elmiamässan

Vi var tyvärr också för sent ute. Biljetterna är slut!! Eftersom vi har tre barn med oss blir det på tok för dyrt att köpa lösa inträden och camping på parkeringen. Vill inte stanna hemma! Kan det alltså finnas möjlighet att köpa 540:- paketet på plats? Tacksam för svar!
 

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Plats på Elmiamässan

Kan tänkas att dom har biljetter vid ordinarie insläppet på torsdagen på område 2 blir sällan full belagt, försök att ringa dit fråga det vet jag inte om det går, men det går ju att prova, är du med i motormännen så kontakta dom om dom myligtvis har någon biljett över dom sista åren har dom int haft fullt chansen fins.

mvh Bertil
 
Toppen