Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hittade en Hobby som jag tyckte så lämplig ut, men den hade ett liggande kylskåp längst upp ovanför diskbänken. Nån som har en sådan? Hur fungera det? Finns det även frys? Är det jobbigt att se vad man har i kylskåpet osv...
Långbäddar, högt uppsatt kompressor-kyl (minst 90l), solcell(er), spis med ugn, gasol-tank (ej flaska) för matlagning, dieseluppvärmning, Li-batterier, stor färskvattentank, toa kassett med macerator och uppsamlingstank med fjärrstyrd tömning, det är vad vi hade för krav på en MB-plåtis 5,99 m. Vi fick alla våra krav uppfyllda som gör att vi fortfarande är mer än nöjda för sjätte säsong. En sådan husbil hittar du på HRZ i Tyskland. OBS! vi skippade dynett för långbäddars skull vilket fungerar utmärkt för oss. Lycka till...![]()
Hittade en Hobby som jag tyckte så lämplig ut, men den hade ett liggande kylskåp längst upp ovanför diskbänken. Nån som har en sådan? Hur fungera det? Finns det även frys? Är det jobbigt att se vad man har i kylskåpet osv...
Byggde inte ni den från scratch hos en firma i Sverige? Eller minns jag fel?Långbäddar, högt uppsatt kompressor-kyl (minst 90l), solcell(er), spis med ugn, gasol-tank (ej flaska) för matlagning, dieseluppvärmning, Li-batterier, stor färskvattentank, toa kassett med macerator och uppsamlingstank med fjärrstyrd tömning, det är vad vi hade för krav på en MB-plåtis 5,99 m. Vi fick alla våra krav uppfyllda som gör att vi fortfarande är mer än nöjda för sjätte säsong. En sådan husbil hittar du på HRZ i Tyskland. OBS! vi skippade dynett för långbäddars skull vilket fungerar utmärkt för oss. Lycka till...![]()
Nu kollade jag själv.Svågern sa att Karman har kommit med en ny som har långbäddar och är under 6 m. Tydligen har tagit bort soffan för att få in det.
Jag har inte kollat själv så det är andrahandsuppgifter.