• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Pisse tråd

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.066
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Jag står för tillfället på en parkering där det finns tre platser för buss/hb
Platsen är bredvid varandra och jag står längst ut till höger...
Idag kom en annan svensk husbil och ställde sig på platsen längst till vänster, förare dörren är mot min sida och vi har nu en ledig P-plats mellan oss...
En äldre kortvuxen man går ut ur hb,
Han går ett par steg bakåt. Ställer sig med ryggen mot sin bil..... Och börjar pissa ut på den lediga platsen.
Jag sitter bara knappt 2-3 meter ifrån och ser vad han gör.
När han har pissat en stor pöl går han in i sin hb... Kör ca 75 meter längre bort och parkerar där.
Jag tar reg nummert och ringer polisen.... Gör en anmäler om föragelseväcknde beteende
Under tiden anmälan görs så säger polisen att troligen blir anmälan nerlagt... Då ord kommer att stå mot ord....??... Va??.. Ni kan komma hit så skall jag visa er pissepölen som bevis.. ...
Polisen visar inget intresse för saken...
Så snart avslutas samtalet...
Sen går jag bort till idioten som pissade, knackar på hans dörr och undrar varför han inte står kvar med sin hb där han pissade.... Va snackar du om säger han argt...
Jag har dig på foto när du pissar sa jag (men jag ljög här)
Ja.. Ja.. Jag var så himla pissnödig sa skit gubben.... Men du har väl toa i din HB sa jag.... Jo... Men jag hann inte dit... Och så börjar idioten snacka en massa skit... Jag sa att jag har polisanmält dig.... Men för fan det var ju inte nära dig sa idioten... Det slutar med att han skall visa mig var han pissade.... Här pissade jag sa idioten... Nä du pissade där sa jag.. Och så visar idioten högt och tydligt var han pissade.....
Sen tackade jag honom... Och sa tack nu har jag allt inspelad som bevis.. (polisen behövde ju bevis) medan idioten skriker åt mig vänder jag på klackarna och går därifrån.... Inne i hb ringer jag för andra gång polisen och informera dem att nu har jag bevis... Och så berättar jag om inspelningen...
Bra vi kommer att lägga till den information till anmälan.

Än en gång ger "han där uppe" mig en prövning.... En prövning som stärker mitt beslut att komma ifrån detta land som har sjunkit djut ner i avgrunden.
 

Zlatko Schneberger

FD HBK Medlem
Inlägg
2.373
Kommun
Motala
HBK-Nr
31119
Medlemskap
2022
Jag står för tillfället på en parkering där det finns tre platser för buss/hb
Platsen är bredvid varandra och jag står längst ut till höger...
Idag kom en annan svensk husbil och ställde sig på platsen längst till vänster, förare dörren är mot min sida och vi har nu en ledig P-plats mellan oss...
En äldre kortvuxen man går ut ur hb,
Han går ett par steg bakåt. Ställer sig med ryggen mot sin bil..... Och börjar pissa ut på den lediga platsen.
Jag sitter bara knappt 2-3 meter ifrån och ser vad han gör.
När han har pissat en stor pöl går han in i sin hb... Kör ca 75 meter längre bort och parkerar där.
Jag tar reg nummert och ringer polisen.... Gör en anmäler om föragelseväcknde beteende
Under tiden anmälan görs så säger polisen att troligen blir anmälan nerlagt... Då ord kommer att stå mot ord....??... Va??.. Ni kan komma hit så skall jag visa er pissepölen som bevis.. ...
Polisen visar inget intresse för saken...
Så snart avslutas samtalet...
Sen går jag bort till idioten som pissade, knackar på hans dörr och undrar varför han inte står kvar med sin hb där han pissade.... Va snackar du om säger han argt...
Jag har dig på foto när du pissar sa jag (men jag ljög här)
Ja.. Ja.. Jag var så himla pissnödig sa skit gubben.... Men du har väl toa i din HB sa jag.... Jo... Men jag hann inte dit... Och så börjar idioten snacka en massa skit... Jag sa att jag har polisanmält dig.... Men för fan det var ju inte nära dig sa idioten... Det slutar med att han skall visa mig var han pissade.... Här pissade jag sa idioten... Nä du pissade där sa jag.. Och så visar idioten högt och tydligt var han pissade.....
Sen tackade jag honom... Och sa tack nu har jag allt inspelad som bevis.. (polisen behövde ju bevis) medan idioten skriker åt mig vänder jag på klackarna och går därifrån.... Inne i hb ringer jag för andra gång polisen och informera dem att nu har jag bevis... Och så berättar jag om inspelningen...
Bra vi kommer att lägga till den information till anmälan.

Än en gång ger "han där uppe" mig en prövning.... En prövning som stärker mitt beslut att komma ifrån detta land som har sjunkit djut ner i avgrunden.
Såna idioter ska inte ha husbil
 
F

F.d. 22252

Guest
Må så vara att han har problem med prostatan men då finns det medicin att ta, och naturligtvis har man de problemen lär man ju ha toaletten i ordning sen behöver man ju torka av sej och tvätta händerna. Mycket konstigt med det där. Har du regnumret så går det ju lätt att spåra både det ena eller andra eller så struntar man i det och tar en öl och går och pissar på hans däck. :applaus:
 

LennartA

HBK Medlem
Inlägg
337
Kommun
Varberg
HBK-Nr
23095
Medlemskap
2024
Bra att du sa till å inte bara blev irriterad för dig själv, han kanske om inte annat sköter det lite snyggare nästa gång, det är ju en anledning att vi på många ställplatser inte är omtyckta, alla gubbar går ut och pinkar runt lite överallt
 
Toppen