• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Pioneer Stereo/Media maskin

F

F.d. 58977

Guest
Vi har köpt vår första husbil, i den så har vi en Pioneer stereo med back kamera. Är det någon som vet hur man får loss denna? Gissar att det finns några klipps på plastramen, men var?

F

F.d. 58892

Guest
Sv: Pioneer Stereo/Media maskin

Vi har köpt vår första husbil, i den så har vi en Pioneer stereo med back kamera. Är det någon som vet hur man får loss denna? Gissar att det finns några klipps på plastramen, men var?

På den jag har är det två plast tappar i överkant och två nertill, dom är några cm in från hörnen och är lite pill att få ner dom lite så ramen kan vinklas ut lite och lyftas ur dom två nedre.

F

F.d. 58977

Guest

Skall testa imorgon. Idag var vi ute på vår första provtur. Kunde se himlen idag.:spinny:

F

F.d. 58977

Guest

Vill komma åt video utgången eller kameraingången. Tänkte montera två skärmar på höger respektive vänster sida för back kameran.

Toppen