• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Pioneer avh-x2500bt gps och backkamera utan bild

F

F.d. 57945

Guest
På något sätt har bilden från gpsen och backkameran försvunnit och jag lyckas inte få tillbaka den. på rgb inställning står det en rackarns Iphone och det går inte att ändra. Antar att det är det som blockerar den. Kan inte heller sätta backkameran till on på menyn där man väljer radio, dvd, backkamera aux etc. Utan backkameran är släckt och står i läge off.

Någon som har en susning? hittar inget i manualen (som är rätt kass) Var och rev och slet i kablarna innan det slutade funka men om det beror på det vet har jag svårt att säga verkar inte så då gpsen pratar hela tiden och vill att jag skall köra hem ;-) så ström har den... men ingen bild...
 
Senast redigerad av en moderator:

Birglas

HBK Medlem
Inlägg
2.247
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
1672
Medlemskap
2024
Har du kopplat av batteriet så måste du gå in på AV-settings, system settings, Cameron input och sätta den på on. Åtminstone är det så på vår gamla pioneer.
 
F

F.d. 57945

Guest
Tror inte jag har något sådant att välja... det verkar som att det är rgb input som är släckt och inte går att ändra till navi som ställer till det. står bara iphone och så lite nummer som jag läst mig till är en av kabel till iphone och det inte går att ändra.
 
Toppen