Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Då kan väl inte skylten gälla, eller hur? Vem som helst kan ju tejpa så med lite röd tejp!Det röda strecket ser dit tejpad ut i efterhand
Håller med. Bara ta bort tapen så är husbilar hjärtligt välkomna.Då kan väl inte skylten gälla, eller hur? Vem som helst kan ju tejpa så med lite röd tejp!
Tommy
Fast varför ska man undvika att parkera på platser som har skyltat fel, på det viset finns det snart inga parkeringsplatser kvar. Om alla ska hitta på egna parkeringsskyltar så blir det ett laglöst land.Spelar ingen roll om det är rätt eller fel skyltat folk ställer sig där dom vill ändå och skyller oftast på "jag ska bara..."
Kunskapsnivån är skrämmande låg när man läser diverse inlägg, finns dom som inte kan byta en glödlampa och då kanske man inte ska kräva att dom kan parkeringsreglerna.
Nu skrev jag inget om att man ska undvika platsersom som är fel skyltade, utan jag skrev att det spelar ingen roll om det är rätt eller fel skyltat.Fast varför ska man undvika att parkera på platser som har skyltat fel, på det viset finns det snart inga parkeringsplatser kvar. Om alla ska hitta på egna parkeringsskyltar så blir det ett laglöst land.
Det här är mera selektivt val av regler man väljer att följa. Lite som hur man ska ställa bilen på en ställplats alla har rätt samtidigt som dom har fel.Jag tror att alla som skriver här förstår meningen med denna typ av skyltning, även om den inte följer regelboken.
Varför utmana och parkera på ställen där vi inte är välkomna, åk vidare!
Precis, dessutom är det skarvat i mitten.Det röda strecket ser dit tejpad ut i efterhand
Tycker du är ganska trist Jari! Tråkig retorik.Spelar ingen roll om det är rätt eller fel skyltat folk ställer sig där dom vill ändå och skyller oftast på "jag ska bara..."
Kunskapsnivån är skrämmande låg när man läser diverse inlägg, finns dom som inte kan byta en glödlampa och då kanske man inte ska kräva att dom kan parkeringsreglerna.
Men oändliga trådar om pakeringsskyltar är kulTycker du är ganska trist Jari! Tråkig retorik.
Det man inte tycker är kul kan man ju hoppas över att läsa!Men oändliga trådar om pakeringsskyltar är kul
Du har rätt till din åsikt och jag har rätt till min.Tycker du är ganska trist Jari! Tråkig retorik.
o jag till min.........fast jag inte har nånDu har rätt till din åsikt och jag har rätt till min.