• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Parkering plåtis 640 i Eskilstuna

Conny o Elisabeth

HBK Medlem
Kommun
Bollnäs
HBK-Nr
14215
Medlemskap
2026
Ska besöka en släkting i Eskilstuna som är bosatt nära centralstationen
Önskar tips på parkering inom gångavstånd.
Jag har hittat en husbilsparkering/ställplats på Strömsholmen i ställplatslistan.
Har dock hört att den ofta är fullbelagd.
Är det någon med lokalkännedom som kan tipsa om alternativ där man kan parkera en plåtis 640, är jag tacksam!

Conny H

Ofta är det ledigt där. Men på nätterna himla hög musik från raggabilar och epatraktorer

Men en plåtis kan du ju stå på längsgående gatuparkeringar. Finns rätt mycket inne i stan om du kommer tidig kväll

Ska besöka en släkting i Eskilstuna som är bosatt nära centralstationen
Önskar tips på parkering inom gångavstånd.
Jag har hittat en husbilsparkering/ställplats på Strömsholmen i ställplatslistan.
Har dock hört att den ofta är fullbelagd.
Är det någon med lokalkännedom som kan tipsa om alternativ där man kan parkera en plåtis 640, är jag tacksam!

Conny H
Hej, vi går förbi där varje dag och hittills i år har det varit gott plats på Strömsholmen.

// Bosse

Tillbaka
Toppen