• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Parkering i Kivks hamn

Kjell

HBK Medlem
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2025
Sv: Parkering i Kivks hamn

Även Simrishamns kommun skulle tydligen må väl av lite information om husbilar, en kommun som gör följande skrämmande uttalande om husbilar (enligt Trelleborgs Allehanda 20070207) har ett mycket stort informationsbehov:

– Vi måste sätta upp pollare för att hålla husbilarna borta, sa Järnefelt.....

( Projektchef Ingrid Järnefelt
Telefon 0414-81 92 07
ingrid.järnefelt@simrishamn.se )

F

F.d. 24280

Guest

Inte undra på att jag vill hålla mig i Europa på kontinenten,där är man välkommen med husbilen.Här uppe i Norden så snackas det bara om turismen men ingen vill ha turister:p

F

F.d. 24280

Guest

Viserligen är inte detta Kivikshamn,men jag måste bara vissa bilder från min stad Motala och hamnen med MotorMuseum och Götakanal inlöpet.Just idag så hade Pontiacklubben eller nåt sånt sitt träff i hamnen.Finna och välputsade bilar

Bilagor

• Bild 092.jpg
    Bild 092.jpg
    69,3 KB · Visningar: 1
  • Bild 093.jpg
    Bild 093.jpg
    88,7 KB · Visningar: 1
Senast redigerad av en moderator:
P

.PGS Hymer

Guest

Hej zubac .. jag undrar om det går bra att sova över med husbil på p-plattserna ner i hamnen?:)

F

F.d. 24280

Guest

Hej Rider
jag skulle tro att det går alldeles utmärkt att övernatta i hamnen.
mvh/Zlatko

Senast redigerad av en moderator:
Toppen