• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Parabolfråga

Niclas & Pia

FD HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
5365
Medlemskap
2024
Hej
Har precis köpt en ny husbil med parabol installerad. Märket är maxview och har en box av märket megasat med en Conax korthållare. Ringde viasat och skulle kolla om dom kunde skicka ett kort så jag kunde kolla så att allt fungerade innan jag binder upp mig på ett abonnemang. Tyvärr måste man använda deras box och för att få denna så måste man binda upp sig för ett abonnemang...moment 22 !!!

Bilen är importerad, men som ny, så parabolen måste ju ha fungerat med denna utrustning tidigare då den installerades för att gå i sverige ....

Någon som har en ide hur jag skall göra?

//Niclas

Senast ändrad:

Niclas & Pia

FD HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
5365
Medlemskap
2024
Sv: Parabolfråga

Tack Knut
Ringde Canal Digital...inga problem , dom skickar ett kort samt skickar med en extra ca modul gratis... funkar inte anläggningen var det bara att ångra sig..

//Niclas

Toppen