• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Parabol och svenskntv i spanien

F

F.d. 25203

Guest
Är det möjligt? Ska. Man då ha canal digital eller viasat eller nåt annat?:msn_dontknow::confused:

F

F.d. 12848

Guest
Sv: Parabol och svenskntv i spanien

Du får köpa ett SVT world kort det passar till canal digital kostar runt 1200 kr för 6mån.

F

F.d. 25203

Guest

Det var ju inte detta svar jag ville ha. Är det enda kanalen man kan se?

Bestliner

FD HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024

Det är tyvärr det ända som du får. Canal Digital och Viasat måste begränsa sin täckning pga. rättigheter för filmer sport mm och man har inte råd att sända över hela europa.
Du klarar dig ned till Lyon ev något längre men sen är det stopp tyvärr. Det finns dock vi många fria kanaler från andra länder som går att få in men här är filmer mm dubbade så det blir att plugga på skoltyskan, italienskan, franskan och spanskan. Väderprognoserna brukar vara begripliga:)

F

F.d. 12848

Guest

Med svt kortet följer det med radio 1 samt 4 an.Torreveja tar ner alla sv kanaler på deras lokaltv,i bland kan man tjuva

F

F.d. 25023

Guest

Ta med dator och internet, titta därefter vad du vill, och när du vill!

jyrki

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Ta med dator och internet, titta därefter vad du vill, och när du vill! jyrki

Jag håller med!

Varför skall man släpa med sig TV, paraboler m.m. när man kan se och höra svenska TV- och radioprogram på iPaden eller laptopen?

Vill man se lokal TV finns det USB-stickor som väger några få gram och ryms i handen.

F

F.d. 25203

Guest

Varför man vill ha parabol är för det sitter redan en automatisk barabol på taket på bilen. Det är väldigt mycket trevligare och bekvämare att se på en tv än att se på en liten dator.

Jag har i flera år använt mig av dator och usb sticka och stor extern antenn. Jag tycker det är arbetsamt att koppla upp och sladdar överallt och dåligt ljud, när man nu har en större TV fast på väggen känns det tråkigt att måsta rigga upp en dator. ipaden är värdelös som tv när man är 4 personer som vil se på TV.

F

F.d. 25023

Guest

Eller iPad/PC kopplat direkt till TV:n på väggen med HDMI kabel, större och bra bild, som på TV"...

jyrki

Toppen